Wybrany na Burmistrza Gminy Paczków w Wyborach Samorządowych 2014, zaprzysiężony 8 grudnia 2014 r.
Do zakresu zadań Burmistrza Gminy Paczków należy m.in.:
prowadzenie bieżących spraw Gminy,
reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
wydawanie przepisów wewnętrznych,
podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podległych,
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu zgodnie ze schematem organizacyjnym,
sprawowanie nadzoru nad jednostkami, zakładami budżetowymi, spółkami i instytucjami kultury Gminy,
zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
upoważnianie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym zgodnie z zapisami ustawy o samorządzie gminnym,
wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady,
wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy,
wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego na terenie Gminy zgodnie z ustawą o zarządzaniu kryzysowym.
Burmistrz Gminy Paczków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 12:00-15:00.
Kontakt z Burmistrzem Gminy Paczków:
Urząd Miejski w Paczkowie
ul. Rynek 1, 48-370 Paczków
tel. (77) 431 67 91, fax (77) 544 90 04
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Zastępca Burmistrza Gminy Paczków
mgr Robert Piegza
Do zakresu zadań Burmistrza Gminy Paczków należy m.in.:
wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
określanie zadań merytorycznych nadzorowanych komórek organizacyjnych Urzędu,
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu zgodnie ze schematem organizacyjnym,
wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza,
składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
reprezentowanie Gminy podczas uroczystości i oficjalnych spotkań, w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem,
udzielanie wywiadów i informacji dotyczących Gminy, w zakresie ustalonym przez Burmistrza,
współdziałanie z Radą Miejską w Paczkowie, Burmistrzem, Sekretarzem, Skarbnikiem, a także komórkami organizacyjnymi Urzędu,
prowadzenie gospodarki finansowej Gminy.
Kontakt z Zastępcą Burmistrza Gminy Paczków:
Urząd Miejski w Paczkowie
ul. Rynek 1, 48-370 Paczków
tel. (77) 431 67 91, fax (77) 544 90 04
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.